the reason and purpose create a blog




The reason and purpose create a blog
The reason and purpose i creating a blog is to make it easier to show the potential of its students, not only lecturers who see what we are doing, but many people so that they also get knowledge or references after visiting my blog.
As a Place of Expression. Many ways for people to express one of them is through the pages of the blog. Creating a blog with a purpose like this will usually be filled with creative and positive things from the blog owner. If managed properly, this kind of blog will increasingly exist, has many benefits for its own community.

Hope to creating a blog
            I hope that visitors to my blog can benefit me and others, take a positive from this blog and keep to support me to continue working here, sorry if I have not been maximal in making my works here. thank you for all your support😊






Translate

Alasan dan tujuanmembuat blog
            Alasan dan tujuansayamembuat blog adalah untuk membuatnya lebih mudah menunjukkan potensi mahasiswanya, tidak hanya dosen yang melihat apa yang kami lakukan, tetapi banyak orang sehingga mereka juga mendapatkan pengetahuan atau referensi setelah mengunjungi blog saya.
Sebagai Tempat Ekspresi. Banyak cara bagi orang untuk mengekspresikan salah satunya adalah melalui halaman-halaman blog. Membuat blog dengan tujuan seperti ini biasanya akan di isi dengan hal-hal kreatif dan positif dari pemilik blog. Jika dikelola dengan baik, blog semacam ini akan semakin eksis, memiliki banyak manfaat bagi komunitasnya sendiri.

Harapan membuat blog
            Saya berharap blog saya akan bermanfaat bagi saya dan orang lain, saya akan membantu dan terus bekerja, terus bekerja di sini, maaf jika saya belum maksimal dalam membuat karya saya di sini. Terima kasih atas semua dukungan Anda.












Komentar